27. januar 2013

søvnløshed over spændingen

jeg har ikke sovet nok i nat.
faldte i søvn efter kl 4.
Bo ringede kl 7 og sagde 'på gensyn' fra lufthavnen - han er på vej til Indien i en måned med sin mamma og er først hjemme, efter vi er taget afsted.
derefter sov jeg ikke igen.

jeg glæder mig  s å  meget til næste uge (cph) og til rejsen.
og alt det vi skal nå inden kører rundt i hovedet på mig; "hvor skal vi bo, hvilket tøj skal jeg pakke, får vi problemer, får vi nogle fede oplevelser, er 3,5 måned lang tid, går alt som det skal?"

så jeg stod op og fik noget for hånden.

- har meldt mig på pårørende liste, til min J, som skal udsendes.
- har vasket mine Air Max's (ja, de trængte).
- hængt vasketøj op.
- koordineret DSB-tider til tirsdag.
- færdiggjort ISIC-rabatkortet.
- jeg har fundet pasfoto frem til at få lavet internationalt kørekort i morgen.
- jeg har opretter en couch surfing-profil
- været på arbejde og pakke de sidste messeprøver.
- flyttet 3146 fotos fra min iphone til min pc... vild oprydning!
( ... og klokken. er kun like 1600 på en søndag o.o )

nu: gerne søvn
senere: håndbold
i aften: hygge med drengene
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar