2. december 2012

tumblr survey - 82 Q's


  • 1: The last person you kissed screams they love you, you say... & i love you
  • 2: Did you get to sleep in today? 5 hours on a sunday, damn
  • 3: You never know what you got until you lose it? desværre sandt
  • 4: Do you have siblings? Lillebror <3
  • 5: How many kids do you want? 1-2, måske
  • 6: Who was the last person you held hands with? Ham
  • 7: Did you stand on your tippy-toes for your last kiss? Hver gang
  • 8: Do you think if you died, the last person you kissed would care? Klart
  • 9: Last person to talk on the phone? Ham
  • 10: Did anyone watch you the last time you kissed someone? Yupp
  • 11: When’s your birthday? 04. aug (1988)
  • 12: Remember the first time you kissed the last person you kissed? Tydeligt
  • 13: What kind of phone do you have? iPhone
  • 14: Are you wearing jeans, shorts, sweatpants, or pajama pants? putteshorts & hoodie
  • 15: Are you a different person now than you were 5 years ago? yupp. og som for 1 år siden, bare.
  • 16: What were you doing at 4 am? Lige blevet færdig med at rykke på mine ting, som ståropbevaret  i en stald.
  • 17: Would you rather write a paper or give a speech? Tale
  • 18: Are you lying to yourself about something? Jeg er blevet bedre til at indse, at det ikke hjælper noget at bilde mig selv andet ind end sandheden.
  • 19: Last night you felt…? Misbrugt. Udnyttet. Holdt for nar.
  • 20: What’s something you cannot wait for? Jeg glæder mig sindssygt til rejsen!
  • 21: Ever told your parents you were going somewhere but when somewhere different? Jeg har været helt på Bornholm, hvor mine forældre regnede med at jeg stadig var i cph.
  • 22: How many hours of sleep did you get last night? 5
  • 23: Are you a morning or night person? Night
  • 24: What did you get your last bruise from? Sex
  • 25: Do you reply to all of your texts? Ja
  • 26: Your phone is ringing. It’s the person you fell hardest for. What do you do? Jeg tager den ikke.
  • 27: Did your last kiss take place in/on a bed? Nope
  • 28: Anyone you would like to get things straight with? Klart. Men jeg klarer mig.
  • 29: How many months until your birthday? 9
  • 30: Favorite thing to eat with peanut butter? Euw, det bryder jeg mig altså ikke om.
  • 31: Did you like this past summer? Niks. Den var skod! Roskilde gjorde ondt. Ingen sol. Kun arbejde og søvn. Den var absolut kedelig!
  • 32: What were you doing before you got on the computer? Mad, oprydning, cigaret.
  • 33: Your ex is sitting next to you, with their new partner. What do you do? Griner for mig selv indvendigt.
  • 34: What is the last thing you said out loud? "Bitten, vi hygger!"
  • 35: Your mood summed into one word? Care.
  • 36: Are you doing anything else besides taking this survey? Texting
  • 37: What are your initials? FTSS
  • 38: Are you a happy person? Meget!
  • 39: Do you still talk to the person you liked 4 months ago? Mhmm ^^
  • 40: Where do you want to live when you're older? Copenhagen
  • 41: Have you had your birthday this year? Yupp
  • 42: What did you do yesterday? Sov. Købte kage. Sov. Så optaget TV og Harry Potter. Sov. Kiggede computer. Sov
  • 43: What will you be doing tomorrow? Arbejde. Salg af kamera. Danseundervisning.
  • 44: How late did you stay up last night? 3.30
  • 45: Is there anyone you would do anything for? Lillen!
  • 46: Is it hard to make you laugh? Niks. Det er ubegribeligt nemt.
  • 47: Do you believe ex’s can be just friends? Hmm. Ja. Men det er svært at ramme et punkt, hvor man er på samme stadie mht. følelser og forventninger.
  • 48: Do you think any of your exes will eventually want to be with you again? Ja.
  • 49: How many people have you had feelings for in the year of 2012? 3
  • 50: Do you wish your ex was dead? Nehj, slap nu af.
  • 51: Have you ever dyed your hair? Meget. Jeg har taget en slapper siden start juni, dog.
  • 52: Would you ever take back someone that cheated? Jeg håber aldrig jeg behøver tage stilling til det issue.
  • 53: Was New Year’s Even enjoyable? Nej, og det har ikke været det de sidste 4 år.
  • 54: Bet you’re missing someone right now? Ikke rigtig, faktisk.
  • 55: How would your parents react if you got a tattoo? Jeg har 3. Pappi har for længst accepteret min selvstændighed. Mammi går stadig i baglås.
  • 56: Sleep on your back or stomach? Stomach, mostly.
  • 57: If you could move away, no questions asked, where would it be? New York
  • 58: What would you change about your life right now? Jeg kan ikke rigtig ændre noget. Det er nødvendigt at jeg bor hjemme og arbejder fuldtid, for at kunne realisere rejsen i foråret. Men jeg skal bare snarest væk fra Hadsund!
  • 59: Has anything upset you in the past week? Jeg kan fysisk ikke klare, når folk lyver for mig.
  • 60: Are you on the phone? Niks
  • 61: Today, would you rather go forward a week or back? Om en uge er jeg på vej hjem fra cph. Det haster ikke med at komme hjem derfra. For en uge siden lå jeg død i sengen efter en hård weekend med lagersalg. Jeg vælger at blive i nuet!
  • 62: Would you take $40,000 or a brand new car? $40,000... bilen kunne selvf bare sælges, men pengene er sikre, ikk?!
  • 63: Have you ever talked to someone when they were high? Sure
  • 64: Ever cried while you were on the phone with someone? Mange gange
  • 65: Have you ever copied someone elses homework? Ja
  • 66: Are you the type of person who liks to be out or at home? Out 60/40 Home
  • 67: Do you automatically check your phone when you wake up? Mhmm
  • 68: Have you ever stayed up all night on the phone? Nej
  • 69: Could you use some sleep right now? Jeg er bare søvnig. Ikke sådan træt
  • 70: Are you going to have a baby by the time you’re 18? Too late anywayz
  • 71: Does it bother you when someone hides things from you? Det irriterer mig ikke, at folk holder noget for sig selv... de skal bare ikke stikke mig en løgn som kompensation!
  • 72: What’s your favorite color? sort, hvid, lyserød
  • 73: Have you ever slept in the same room with someone you liked? Åh, gud, teenagespørgsmål, hvor sødt ^^
  • 74: Have you ever been looking for something and it was already in your hand? Telefon. Børste. Cigaretter. Lighter... hele tiden!
  • 75: Do you get annoyed easily? Kun med lavt blodsukker. Udelukkende. Jeg er ligesom divaerne i Snickers reklamerne.
  • 76: If someone liked you, would you want them to tell you? Jeg... nej... jeg får det enormt akavet, når det ikke er gengældt. Hader at såre folk!
  • 77: Do you have a person of the opposite sex that you can tell everything to? Lillen. Bo. Søren.
  • 78: Does anyone call you babe? Ham
  • 79: How many people of the opposite sex do you fully trust? Lillen. Bo. Søren.
  • 80: What do you prefer, relationship or one night stand? Det kommer lige an på tidspunktet i mit liv. Jeg afskyr bestemt ikke one nighters.
  • 81: What color hoodie did you wear last? Sort
  • 82: Is there someone who meant a lot to you at one point, and isn’t around anymore? Han er ikke død, men han har droppet mig som ven - fordi kæresten føler sig truet. Lige så weird, som hvis min bror fik en kæreste og hun følte sig truet... shouldn't be happening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar