24. november 2012

weekend-not!

selvom lagersalgsforberedelserne har taget hårdt på mig og jeg faktisk var virkelig balderet, da vi kom hjem (så meget at jeg på et punkt ikke orkede at putte gaflen med mad op til min mund!), hjalp det "desværre" at komme i bad - og nu er jeg   u m a n e r l i g t  meget i festhumør!

men hvad gør man, når man skal have lagersalg hele weekenden? ... bliver hjemme, da -.-

hvor misundelig bliver man så, når det her billede popper op i beskeder?
jeg er misundelig! to the bone!
om jeg vil i byen og danse konstant med 

... og så ringede Julie og underholdte mig i 1t11m <3

... og så kom Søren Pilfinger og underholdte mig med gammel FBevent <3

... og så ringede drengene og fortalte om tidlig aften på McD 0.0

... og så var der en med kærestesorger.

vild aften. nåede aldrig at skrive færdig, dog!

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar