30. oktober 2012

crossfit i motionscenteret

Okay, træning idag var super!
Sindssygt hårdt, sindssygt klamt! Kvalme og svimmelhed!

Og så kan jeg godt være ærgerlig over, at jeg ikke har holdt det igang de sidste to uger (kun dansemotion).

På den anden side har jeg faktisk nydt de to ugers ferie!
Jeg har nydt at sove og spise kulhydrater og overhovedet ikke bruge energi på tanker om træning og mad.

Det har jeg haft brug for og jeg har været mindful og givet mig selv lov.

Nu er jeg igang igen!

Og jeg kan allerede mærke det på min trang til aftenssnack: Den er der (heldigvis) ikke... det har jeg ellers virkelig dyrket de sidste 2 uger XD

Det er skide godt, det her!

Jeg trænger også til struktur mht træning og det kommer det heldigvis til at hedde nu:

Mandag: Dans
Tirsdag: Crossfit
Onsdag: Powerwalk
Torsdag: Crossfit
Fredag: Fri
Lørdag/Søndag: Træningsscenter

Så må jeg give den en virkelig ordentlig skalde indtil februar.
Til februar er det 3 år siden jeg vejede aller mest og midt i februar skal vi ud at rejse, hvilket lægger op til at nå endnu et mål inden. Mit mål er 65 kg inden - kan jeg nå ned på min idealvægt, 62 kg., inden, så kan jeg kun juble og være taknemmelig for min indsats!

love
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar